nonnneees

Alla inlägg den 13 september 2011

Av ella sch - 13 september 2011 01:00

Sorry att jag aldrig skriver i bloggis, vill jag börja med att säga ..


Har mkt att tänka på, men det tar vi inte upp just nu ...

Idag har jag lyckats pajja en toa och ett marmorbord .. Känns ju mindre bra ... 

SKILLS TILL MIG !!!!!!!!!!!!!!!! Eller ???


Just nu sitter jag hos Bellis, röker inne fast hon har slutat med sånt ...

Men jag orkar inte gå ut :p


Imorrn, eller ja .. Idag .. Fyller Conny år ...

Så det blir ju grattis till han :) Lite käk där o sådär under dagen, sen ska jag snacka med Änte också :) Ska bli skönt att få snacka ut lite .. 


Väntar på ett paket också, men ingen får veta vad det är innan jag få det :) Det ligger just nu i Malmö :D


Nu orkar jag inte skriva mer än såhär ...


Passion burning deep in my heart
Wishing that we were never apart
Coming together hand in hand
Melted and pressed as grains of sand
Shaping a most beautiful pane of glass 
Etchings abound and trimmed with brass
A beautiful display wanting all to see
Remains hidden and sheltered only for me


Sen får vi se vad han säger ... 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards