nonnneees

Alla inlägg under augusti 2011

Av ella sch - 18 augusti 2011 10:26

Jag har fått en uppenbarelse, JAG SKA BLI BLOND ! 

Jajjamen, så är det, när jag får pengar ska jag köpa bleeeekning, skiter i vad alla säger. Nu har jag bestämt mig.


Jag ska även banta, jag ska bli SMAAAAAAAAAAAL ! 

Jag ska även göra massa andra saker, jag ska förändras HELT och hållet !

Jag ska bli en bättre människa.


Men nu ska jag duscha ! 


XOXO

Av ella sch - 9 augusti 2011 19:41

Idag han jag inte mer än vakna och röka en morgoncigg innan världens bästa Perra ringde :) Sen ringde jag soc och fick bekräftat att jag fått en ny handläggare OCH beviljat blabla så jag får söka lägenhet :):):)) Ganska lycklig idaaag med andra ord :p


Sen har jag och pappa varit ute och snurrat och gjort lite saker :p

Sen mötte jag Perra och Jim på stan, så jag satt och surrade med dom ett tag, sen drog jag och pappa och hälsade på farmor och farfar :)


Nu har vi precis kommit hem och om ca 1 timme börjar världens bästa film på 6an :D Så ska sitta här och tjocka hela kvällen och kanske smsa med söting ? :D <3 


Imorrn blir det klippning av gräsmattor och tvätta :p Sen kanske jag drar mig ut till Njurunda? Eller så kanske man drar och fiskar? Får se om man hittar nått i pappsens jävla bombnedslag i förrådet :p 


xoxo

Av ella sch - 8 augusti 2011 21:46

Ja, det va ju ett tag sen jag bloggade nu, men allt har sina förklaringar, men orkar inte dra det precis nu...


Har ju som sagt bott hos massa olika folk nu ett tag, jobbigt. Har inte mått så himla bra pga det.. Även fast jag haft jävligt roligt så har man ju dom där spökerna i hjärnan som bara är ivägen.


Just nu har jag dragit till pappsen i Timrå, mest bara för att komma undan ett tag, från allt. Tog med mig Irish också, som har fått bott hos Jan ett par dagar .. 


Jag har hittat ett ställe också, med trevliga människor, där jag faktiskt slipper alla jävla hjärnspöken.. Och det är så jävla skönt, att bara vara lycklig... 


xoxo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards