nonnneees

Alla inlägg under februari 2011

Av ella sch - 23 februari 2011 19:52

Är du uttråkad? - Oerhört.
Vem var den senaste du pussade? -  Öhm ...
Gillar du någon nu? - Icke.
Vad gjorde du inatt? - Sov.
Och i förrgår natt? - Sov.
Vad gör du innan du ska sova? - Kollar på film?
Kan du prata med dina syskon om allt? - Kanske det.
Hade du blivit glad om din pojkvän friade till dig? - Fyfan.
Choklad eller glass? - Glass, med krossad choklad ..
Mjukis eller jeans? - Mjukis.
Kängor eller gymnastikskor? - Kängor.

Hemstad/ort? - Sundsvall.
Hårfärg? - Brunt.
Längd? - 1,61 :(
Frisyr? - För kort för att göra frisyr.
Ögonfärg? - Grön/blå?
Skostorlek? - 40-42
Brun eller blek? - BLEK.
Ålder? - 20
Födelsedag? - 3 november.


Tio saker om ditt liv
Har du någonsin varit kär? - Ja..
Tror du på kärlek? - Inte längre.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Wh00t ?
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Arå.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Japps.
Har du någonsin älskat en kille utan att tala om de för honom? - Meningslöst.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej ?
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - Hur ska man veta de :S
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Icke.

Tio saker
Kärlek eller pengar? - Pengar.
Cider eller öl? - Beror på.
Dag eller natt? - Nånting därimellan.
One night stand eller förhållande? - One night stand.
Tv eller internet? - Internet.
Pepsi eller cola? - Trocadero.
Vild fest eller romantisk hemmakväll? -  Vild feeest !
Färgfoto eller svartvita? - Beror på vad som finns på bilden.
Telefonkontakt eller face to face? - IRL
Bilddagboken eller myspace? - Palla


Tio har du någonsin...
Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej?
Har du någonsin velat ta livet av dig? - Varför skulle jag ?
Har du någonsin gjort något du ångrar? - Ångra saker som man inte gör.
Har du hoppat bungy jump? - Nej.
Har du någonsin varit med i en olycka? - Ja.
Har du någonsin ätit en hel tårta? - Tårta smakar bajs.
Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja föfan, smärta åt folket!
Har du någonsin gått på bio ensam? - Tveksamt.
Har du någonsin gillat någon utan att det har varit ömsesidigt? - Ja.
Har du någonsin tyckt att världen suger? - Pfft, jag finns ju? Klart det inte suger då.


Tio känslor
Saknar du någon just nu? - Nej.
Är du glad? - VARJE DAG
Är du fundersam? - Nej. Palla använda huvet?
Är du uttråkad? - Lite kanske.
Är du tysk? - Ja visst.
Är du italienare? - Ja visst.
Är du fransk? - Aldrig.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Aldrig varit.
Gillar du någon just nu? - NEJ sa jag ju ?


Om dig
Hur mycket är klockan just nu? - 20.06
Namn? - Ellinore Schelin.
Var bor du? - Timrå.
Hur många barn vill du ha? -
Vill du gifta dig? - Nej.
Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär.
Har du ätit sushi? -Vider!
Favoritglass? - Magnum vit.
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2
Humör? - Hatisk.

Fyra grejer.
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ja.
Har du en hund? - Nej.
Sover du helst själv eller med någon? - Med Irish.
Tror du på spöken? - Ja.


Skulle du...
Skulle du vilja vara längre? - Ja.
Skulle du vilja väga mer? - Nej.
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej.


Kan du
Kan du röra på öronen? - Nej.
Kan du slicka dig på näsan? - Nej.
Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja.
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Bara när jag sover.
Kan du vara på en fest utan att dricka? - Ja.
Kan dina vänner lita på dig? - Ja !
Kan du tänka att pierca dig i naveln? -Ja.
Är du sjuk nu? - Nej.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har några? - Ja.

Har du...
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja.
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? - Ja.
Har du syskon? - Ja.
Har du ljugit på någon fråga? - Nej.
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja.
Har du ljugit idag? - Nej.
Har du redan tröttnat på de här frågorna? - Ja.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej.
Har du pussat någon som är två år äldre? - Ja.
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Ja.
Har du haft ett förhållande med någon som är två år äldre? - Ja.

Vem
Vem älskar du? - Vänner, familj.
Vem kan berätta allt för dig? - Vänner.
Vem vill du bli full med? - Mig själv.

Av ella sch - 22 februari 2011 11:30

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.


  


Andreas Lundqvist.


Mest för att jag inte har så många bilder som jag inte lagt upp..

Av ella sch - 21 februari 2011 23:27

6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

-

 

Har ingen bild på det just nu, min hårddisk fungerar inte :(

Av ella sch - 21 februari 2011 23:24

5e bilden: En gammal bild på dig själv.


Syster Rebecka & Jag.  

Av ella sch - 19 februari 2011 08:55

4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
  


- Inga kommentarer -

Av ella sch - 18 februari 2011 01:32

3e bilden: En bild på någon i din familj.


     


Emma Rebecka Forsberg. 


Vi träffades nog på BB, när jag föddes.

Det är ju trots allt min stora syster (:

Vi har känt varandra i snart 21 år.


Jag valde min syster för att jag älskar henne mer än nån annan i hela familjen.

Hon är helt klart awsome !


Hon är min idol ! HEHEHEH 


Jag kommer alltid att älska dig <3


www.theycallmecrazy.blogg.se

Besök gärna hennes blogg !

Av ella sch - 17 februari 2011 16:58

2a bilden: En bild på dig själv.


  


Ellinore Larsson Scelin.

 

Jag tycker själv att det är en fin bild på mig.

Och det är min absoluta favorit bild.


Av ella sch - 16 februari 2011 17:40

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.


    


Irish Schelin Gustavsson.


Jag skulle ta hand om henne åt Lovisa, för hon inte kunde ha henne kvar.

Och hon ville att Irish skulle komma till någon hon kunde lita på.

Så hon visste att hon fick det bra.

Så hennes nya hem blev hos mig.


Vi är med varandra nästan 24/7.

Hon är min allra bästa vän, det kommer hon alltid att vara.

Hon sover med mig, hon äter med mig, hon tröstar mig när jag är ledsen.

Hon är allt som ingen annan kan vara.


Hon kommer alltid att finnas vid min sida.


Jag älskar min Irish.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards