nonnneees

Alla inlägg under juni 2011

Av ella sch - 30 juni 2011 19:00

Har varit en chill dag idag. Vaknade dock 6 imorse, men somnade om igen :p vaknade kanske vid 10 igen, låg o drog mig till typ 11.. Skönt som satan :) 


Annika hade kört Ingmarie till stekplatsen när jag klev upp :p

Så jag och Annika tog en prommis på stan osådär! 


Gick till havetshus strax innan halv 2 eftersom Georgia bjöd dit oss på "lunch", men jag drack bara cola och tvingade i mig en negerboll.. Satt där i ca 2 timmar .. Brände mig på bröööstet och ena armen -.- DRYGT ! vill ja lova ! Men men, det är ju sånt man får leva med ! 


Sen tog vi en snabbis till torget innan vi gick hem, där jag köpte en grejj till världens bästa Bellis, men eftersom hon inte får veta vad det är, så kan jag inte lägga ut nån bild just nu ... hihi (A) Köpte en till henne & en till mig :D hiihihi. Sen gick vi på ica, jag o Annika och Amanda, köpte fis(köttbullar) och brunsås.. Sen gick vi tillbaka till kusinens lägenhet, där det blev matlagning, både fis, makaroner, brunsås OCH pannkaka ! :)


Nu får man äntligen slappa lite granna, sjukt skönt att bara lägga sig över soffan och luta sig tillbaka. Inatt ska jag sova på soffan, och imorrn blir det till att bege sig hemmåt, mot Sundsvall! Ska bli så himla skönt att få komma hem, även om jag haft trevligt här nere :p 


Men att få komma hem till världens bästa sockerpulla och alla andra goa vänner kommer ju bli underbart :D Och självklart har jag ju saknat Irish mest :p 

Av ella sch - 29 juni 2011 13:13

Ja, nu är man hos kusin i Lysekil.

Igår när vi kom hit blev det kinamat och sen en promenad, bra sugen på att flytta hit, vartfall under sommaren, det är så sjukt fint och mysigt här (:


Idag har vi varit på staden och shoppat lite :p

Införskaffade mig lite nya saker :p






                


Shorts, linne och ett par skor.

Sjukt snyggt ! 

hihi :D 


Så nu har man ätit lite lunch och funderar på vad man ska göra här näst..

Kanske går ner på beatchen med moster eller så stannar jag är och busar lite med Amanda, min kusins dotter .. 


Ja men jag kanske uppdaterar senare :) 

Puss Hej! 

Av ella sch - 26 juni 2011 19:51

Första gången, jag visste det var något speciellt.

Jag kände det i magen, i hjärtat, i själen!


Vi behöver varandra, du kan inte säga något annat, för jag vet att du känner det också. Det märks på dig, hur du beter dig när vi träffas, när vi umgås.

Jag ser det i dina ögon när våra blickar möts. Jag ser det på ditt kroppsspråk, hur du rör dig. Men du fortsätter att neka, du fortsätter att låta bli att inse att det är ödet.


Du borde inte vara med henne, men hon ger dig trygghet, du tror att det är där du hör hemma. Fast du vet att det egentligen inte är sant, du är bara för van att vara med henne, att du försöker övertala dig själv att du kanske bör stanna med henne, det är ju trots allt en trygghet för dig.


Men sist vi sågs, jag vet att du kände det, precis lika mycket som jag. Jag vet att du vet, men du vågar bara inte se. Jag vill ge dig allt, men det spelar ingen roll förrns du tar första steget.. 


Jag vill visa dig världen, lyckan, tryggheten, spänning och äventyr. Jag vill ge dig allt jag kan, men jag väntar, försöker få dig att förstå.. 


Men den dagen du inser, kommer jag att stå här och vänta på dig. 

Jag kommer att finnas vid din sida, från dag 1 till graven. 

Av ella sch - 6 juni 2011 11:37


Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.


Ella Sch Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.


Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land,
din trohet till döden vill jag svära.
Din rätt, skall jag värna, med håg och med hand,
din fana, högt den bragderika bära.
din fana, högt den bragderika bära.


Med Gud skall jag kämpa, för hem och för härd,
för Sverige, den kära fosterjorden.
Jag byter Dig ej, mot allt i en värld
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Av ella sch - 4 juni 2011 11:42

Till Belinda nordlund som idag firar sina 21 år i livet. 

Det firar vi med smörgåstårta under dagen, när det kommer lite folk! 

Sen när det börjar luta mot kvällning, tar vi och beger oss in till staden för att förtära alkoholhaltiga vätskor på sundsvalls gator! Kolla på fina bilar och vara odrägliga :;D


Nu lite gossip girl, sen en dusch, sen fixa sig ! WOHO


Vi ses i dimman ! 

Av ella sch - 3 juni 2011 19:18

Så.. På söndag är det final .. Känns helt skummt, men iallafall ..

Vem tycker ni förtjänar vinsten ?

Peter, Simon eller Martin? 




Själv tycker jag ju att Simon ska vinna, tycker han har förtjänat det (:


Och om Peter skulle vinna, så kommer jag dö.. Tycker inte att han har gjort sig förtjänt av vinsten, alls ..



Men iaf ...

Nu ska jag försöka få Bella att slå på lite Gossip girl, är ju så sjukt bra serie :p

Sen blir det chillkväll, ladda inför morgondagen.. Då är det crusing i stan :D


Men det är även så, att världens bästa Bella fyller år (:

Så det ska välle firas o sånt :p


Hejpa !  

Av ella sch - 2 juni 2011 11:48

10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.


 

Belinda Nordlund


Vi möttes nog på Nivrena kan jag tro :P

Jag har lite dåligt minne...

Men vi gick nog i 8an när vi träffades.


Jag valde Bella, pga att hon är en sjukt snäll person, tänker på allas bästa.

Ni kan besöka hennes blogg på www.bellanordlund.blogg.se

Av ella sch - 2 juni 2011 11:29

Insåg precis att jag inte skrivit blogg sen den 27 april .. Det är ett tag sen -.-

Men som sagt, mycket att göra, hinner inte med allt :P


Och vad som hänt sen dess .. Är rätt mycket ..


T.ex Dragons vann SM GULD (: 

Jag har börjat praktisera, jag har skrivit klart mitt CV och personliga brev.. 

Jag har slutat röka, jag har börjat kolla på gossip girl och älskar det (: Jag har i stort sätt flyttat in hos Bella ... Ni kan besöka hennes blogg på www.bellanordlund.blogg.se


Men, nu orkar vi inte säga mer om det..

Sitter just nu och kollar på gossip girl med Bella & självklart spelar vi FBspel ...

Maria ligger och sover.. Men ja, vi var ju vaken till 3-4 inatt ..


Annika, Daniel och Back kom på besök och Back bjöd på öl :P 


Idag är vi lite less här hemma, eftersom att någon har snott en burk med räkor inatt.. Jag menar, vem fan snor en burk räkor ? Bella som skulle ha till tårtan som hon ska göra tills hon fyller år, på lördag.. Och inga pengar finns det kvar heller .. Men i det stora hela, man snor inte saker överhuvudtaget, enligt mig ...


Nu är jag dessutom långhårig igen (: 


    


Tycker att det blev helt okej bra (:


PUSS HEJ

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards