nonnneees

Alla inlägg under juli 2011

Av ella sch - 5 juli 2011 14:43

Igår drack man en flaska capten morgan med Bellisen, vart ett par cider också! 

Satt o stekte på Bellas mammas balkong med Bella, Jossie, Eva-Lena, Rosmarie och Back.. Sen drog vi in till stan och Daltons tältet, drack ett par cider där o träffa massa folk man inte sett på ett tag ! Hade sjukt trevligt :) 


Sen drog vi hem, satt på ballan hos Eva-Lena en stund, sen drog vi hem till Bella! 

Bella gick o la sig dirrekt, medans jag satt vaken halva natten o drack i min ensamhet! Ganska chill endå, fast det va massa tankar som snurrade runt i huvudet.. 


Nu ska vi på ica o handla cigaretter, sen på boa o handla vin, sen till Eva-Lena en sväng.. Så blir det Alforno tror jag o käka bakismat, gött! Sen ska vi sprätta capten, och sen ikväll ska vi in till tältet igen.. Sen får vi se vart vindarna för oss ! 

Av ella sch - 4 juli 2011 16:59

Idag har jag och Bellisen varit på bolaget! 

Blev 2 flaskor capten en flaksa JD & 8 cider! Känns inte som att man kommer vara packad ikväll inte !! :o HAHAHHA Men ne, har druckit ett par groggs nu :) Och känner inte av nå än, men de blir säkert bra om ett tag .. 


Oså käkade vi på Spicy också, sen nu sitter vi o glassar på Eva-Lena(Bellas mamma)s balkong, dricker lite groggs och surrar lite.. Snart kommer nog Kimpa o gänget också :) Och Jossie också :)


Ikväll blirre partty i Daltons tältet på stan ! 

Syns där ikväll mina vänner ? :)


xoxo

Av ella sch - 1 juli 2011 23:34

Skönt vare att få komma hem, kan ja lova ! 

Sitter nu hemma hos min lilla sockerpulla (Bella)..


Vi ska välle dra igång en rulle och mysa ner oss i soffan med lite gotta :) 

Sitter här utan kläder och dör i värmen :p Både jag och Bellisen :p


Idag har jag suttit i en bil i ganska precis 12 timmar .. Vilket är ganska jobbigt, vartfall när det är mellan 25-30 grader ute.. Men vi tackar gudarna för AC ;D



Äsch, jag har inte så mkt att skriva idag :p

Så jag ger nog upp nu ;P


xoxo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards